Astro Japonica

楽しい 占星術ノート

3. Miserable Lie

🏘

3. 惨めな嘘

だから さよなら
どうぞ あなたの同類と過ごしてよ
僕は僕のものと とどまるから

僕たちには 敵対する何かがあって
時間ではない
時間ではなく
だから さよなら、さよなら、さよなら、さよなら

言う必要など ないことは分かってる
あなたの向こう見ずなところ どれだけ愛しているか
ああ、けれど どうか何もいわないでいて
もう少しだけ成長したら、僕たちは上手くいくだろう
あのまっ暗な夜がやって来る
あなたのユーモアは それと同じくらいまっ暗
僕はあなたのものを見つめ、あなたは僕のもので笑う
だから「愛」なんて ただの惨めな嘘なんだ
あなたは 僕の繊細な魂を打ちのめした
一回や二回じゃなかった
あなたは 僕の無垢だった精神を腐らさせた
一回や二回じゃなかった
吹きさらしの 謎めいた空気のことは 分かってる
それは 僕の下着が見たいってこと
その謎めいた空気のことは 分かってた
それは 僕の下着を脱がせたいってこと
この苦しみと痛みから 僕たちは何を得るというの?
ただウォーリーレンジに 部屋を借りただけだったじゃない
この苦しみと痛みから 僕たちは何を得るというの?
…ウォーリーレンジ!
犯罪の世界の深みへと
僕は彼女について行った…

教えてほしい 教えてほしい
教えてほしい 教えてほしい
誰もが 僕を二度は見ない
誰もが 僕を二度は見ない

僕は遠く 置き去りにされてるだけ
この世界から
僕は遠く 置き去りにされてるだけ
全世界から

僕は遠く 置き去りにされてるだけ
この世界から
僕は遠く 置き去りにされてるだけ
全世界から

あなたが行く時は 僕も連れて行って
あなたが行く時は 僕も連れて行って

教えてほしい 教えてほしい

---

3. Miserable Lie

So, goodbye
Please stay with your own kind
And I'll stay with mine

There's something against us
It's not time
It's not time
So, goodbye, goodbye, goodbye, goodbye

I know I need hardly say
How much I love your casual way
Oh, but please put your tongue away
A little higher and we're well away
The dark nights are drawing in
And your humor is as black as them
I look at yours, you laugh at mine
And "love" is just a miserable lie
You have destroyed my flower-like life
Not once - twice
You have corrupt my innocent mind
Not once - twice
I know the wind-swept mystical air
It means : I'd like to see your underwear
I recognize that mystical air
It means : I'd like to seize your underwear
What do we get for our trouble and pain ?
Just a rented room in Whalley Range
What do we get for our trouble and pain ?
...Whalley Range !
Into the depths of the criminal world
I followed her ...

I need advice, I need advice
I need advice, I need advice
Nobody ever looks at me twice
Nobody ever looks at me twice

I'm just a country-mile behind
The world

I'm just a country-mile behind
The whole world
Oh oh, oh ...

I'm just a country-mile behind
The world

I'm just a country-mile behind
The whole world
Oh oh, oh ...

Take me when you go
Oh oh, oh...

Take me when you go
Oh oh, oh ...

I need advice, I need advice