Astro Japonica

楽しい 占星術ノート

11. Unloveable - The Smiths

愛されてないって知ってる
あなたが 言わなくとも
僕の人生は 特に何もない
けれど、 とってよ - それはあなたのもの
僕の人生は 特に何もない
けれど、 とって - それはあなたのもの

愛されてないって知ってる
あなたが 言わなくとも
ああ、メッセージは受け取ったよ
大きく はっきりと
大きく はっきりと
メッセージを受け取った
僕の人生は 特に何もない
けれど、 持ってって - それはあなたのもの

愛されてないって知ってる
あなたが 言わなくとも
ああ、メッセージは受け取ったよ
大きく はっきりと
大きく はっきりと
メッセージを受け取った
僕の人生は 特に何もない
けれど、 持ってって - それはあなたのもの

僕は外では 黒を着ている
黒は内面で感じていることだから
僕は外では 黒を着ている
黒は内面で感じていることだから

それで もし僕が少しおかしく見えるなら
そう、だって それが僕なんだ
もし僕が少しおかしく見えるとしたら
それこそが 僕なんだ

でも あなたが 僕を好きになるのは分かってる 
あなたに 会うことさえできたら
あなたに 会うことさえできたら

僕の人生は 特に何もない
けれど、 とって - それはあなたのもの
僕の人生は 特に何もない
けれど、 とってよ - それはあなたのもの

---

Unloveable

I know I'm unloveable
You don't have to tell me
I don't have much in my life
But take it - it's yours
I don't have much in my life
But take it - it's yours

I know I'm unloveable
You don't have to tell me
Oh, Message received
Loud and clear
Loud and clear
Message received
I don't have much in my life
But take it - it's yours

I know I'm unloveable
You don't have to tell me
Oh, Message received
Loud and clear
Loud and clear
Message received
I don't have much in my life
But take it - it's yours

I wear black on the outside
‘Cause black is how I feel on the inside
I wear black on the outside
‘Cause black is how I feel on the inside

And if I seem a little strange
Well, that's because I am
If I seem a little strange
That's because I am

But I know that you would like me 
If only you could see me
If only you could meet me

I don't have much in my life
But take it - it's yours
I don't have much in my life
But take it - it's yours