Astro Japonica

楽しい 占星術ノート

はじめてのジュリー・ドワロン(ソロ編 ②/2)

5. The Sweetest Eyes

The Sweetest Eyes (When You Laugh)

The Sweetest Eyes (When You Laugh)

  • provided courtesy of iTunes


You've got the sweetest eyes
You've got eyes like diamonds
You've got the strongest hold on my life

あなたは とても優しい目をしてる
あなたの目は ダイヤモンドみたい
私を人生に いちばん強く引き留めている

---

6. Untitled

Untitled

Untitled

And all those songs that I sung
Well, now I know they were wrong
And now I'm taking them all back
Well, I'm taking them all back

Well, my life, it's a lie
This life, it's a lie
My life, it's a lie
This life, it's a lie
And now we're saying goodbye
And now we're saying goodbye
Well, I don't wanna say goodbye

私が歌った歌も 全部
今は 間違いだったと分かる
そして今、その全てを 取り返してる
全てを取り返してる

そうね 私の人生 それは嘘
この人生は 嘘だった
私の人生 それは嘘
この人生は 嘘だった
そして今 わたしたちはさよならと言う
そして今 わたしたちはさよならと言う
けれど さよならなんて言いたくない

---

7. Love to Annoy

Love To Annoy

Love To Annoy

  • provided courtesy of iTunes

I love to be annoyed by you
No one else can annoy me like you

あなたに 悩まされるのが大好き
誰もあなたほど 私を困らせることはできない

---

8. Le Piano

Le piano

Le piano

  • ジュリー・ドワロン
  • フレンチポップ
  • ¥204
  • provided courtesy of iTunes


Hélas on se perdra pas cette fois
Tu me regardes avec sûreté

ああ、私たちは今度こそ 迷わない
あなたは確かに 私を見てる